Nu är det fullt i växthuset.


Tidigt i maj är det överfullt i växthuset. Det är för kallt att ställa ut på
bädden.


Nu är det bara att vänta in värmen.


Småplantor som växter till sig överallt.


I lilla bubbelväxthuset står småplantor och väntar på att få bli skolade.
Här finns också en del sådder kvar i värmen.


Ute är det ett härligt ljus.


Kvällsolen lyser i björkstammarna.


Vi hinner alltid med gott och nyttigt fika som jag bakar själv.


Det är viktigt att ta sina pauser bland allt arbete. Jag får testa nya
hälsorecept. Jag bakar allt utan socker och använder bara ekologiskt
finmalt fullkornsmjöl, virvelmjöl. Det är eko. daddlar, agavesirap och björksocker
som jag har som sötning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0